Rynki

Edelman pracuje dla Merlin.pl

Warszawa, 31 lipca – Od lipca 2009r. agencja Edelman współpracuje w zakresie doradztwa i komunikacji PR z Merlin.pl. Agencja odpowiedzialna będzie za działania w zakresie

Warszawa, 31 lipca – Od lipca 2009r. agencja Edelman współpracuje w zakresie doradztwa i komunikacji PR z Merlin.pl. Agencja odpowiedzialna będzie za działania w zakresie komunikacji korporacyjnej i konsumenckiej spółki, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego.

Prace dla Klienta prowadzić będzie zespół pod kierownictwem Katarzyny Skowrońskiej, Senior Account Managera w dziale PR korporacyjnego Edelman Polska.

?W związku z dynamicznym rozwojem naszego biznesu oraz dobrymi prognozami dla polskiego rynku e-commerce podjęliśmy decyzję o intensyfikacji działań komunikacyjnych. Jesteśmy przekonani, iż nasze doświadczenia wsparte przez konsultantów Edelmana pomogą nam w umacnianiu pozycji Merlin.pl jako lidera w branży sklepów internetowych” – mówi Radosław Krawczyk, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Merlin.pl.

“Współpraca z Klientem z branży e-commerce jest dla nas ciekawym doświadczeniem. Otwiera ona możliwość wykorzystania w szerszym zakresie niż przy tradycyjnych branżach technik komunikacji Digital, w których mamy duże osiągnięcia” – powiedziała Barbara Kwiecień, General Manager Edelman Polska.

O Merlin.pl
Merlin.pl jest jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczął w 1999 roku – oferując książki, muzykę, filmy i multimedia. W ciągu kolejnych lat w asortymencie sklepu znalazły się zabawki, elektronika, sprzęt fotograficzny (wspólnie ze sklepem partnerskim e-Cyfrowe), kosmetyki, a w marcu 2009 r. – odzież i artykuły sportowe. Poszerzanie kategorii produktowych jest zgodne z koncepcją stworzenia wielobranżowego sklepu, kojarzonego z hobby i life stylem. Merlin.pl od lat znajduje się w czołówce sklepów o najwyższych przychodach. Może pochwalić się milionem zarejestrowanych klientów oraz blisko 100 tysiącami realizowanych zamówień miesięcznie.

Sklep ma silną i ugruntowaną markę na ryn?ku. Cieszy się opinią wiarygodnej i solidnej firmy, co jest wynikiem nieustającej dbałości o podnoszenie jakości usług i dotrzymywania obietnic składanych Klientom. Aż 75% badanych internautów rozpoznaje markę Merlin.pl, a co piąta osoba robiąca zakupy przez in?ternet, wymienia Merlin.pl wśród swoich ulubionych sklepów. Firma kieruje swoją ofertę do wszystkich, którym zależy nie tylko na konkurencyjnych cenach, ale i na profesjonalnej obsłudze oraz wygodnym i bezpiecznym zakupom bez wychodzenia z domu.

A to już wiesz?  Sprzedaż aut premium rośnie szybciej niż cały rynek. Rekordowe wyniki notuje Volvo

O Edelman

Edelman jest największą niezależną sieciową agencją public relations, zatrudniającą ponad 3100 osób w 53 biurach na całym świecie. Polskie biuro Edelman zostało otwarte 1 czerwca 2005 roku. Edelman Polska zatrudnia obecnie ponad 25 konsultantów, świadcząc klientom kompleksowe usługi z zakresu public relations.

http://media.edelman.pl/pl/pr/123568/edelman-pracuje-dla-merlin-pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy