Rynki

Dlaczego warto szanować blogerów

Warszawa, 26 czerwca 2009 r. – Edelman Polska wprowadza do swojej oferty szkolenie z zakresu Digitial PR czyli komunikacji wykorzystującej tzw. nowe media – blogi,

Warszawa, 26 czerwca 2009 r. – Edelman Polska wprowadza do swojej oferty szkolenie z zakresu Digitial PR czyli komunikacji wykorzystującej tzw. nowe media – blogi, sieci społecznościowe czy fora internetowe.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów komunikacji i marketingu, coraz częściej doceniających nowe media jako istotne narzędzie komunikacji PRu korporacyjnego i produktowego.

Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej. Jego pierwsza część wprowadza w strukturę współczesnego Internetu, prezentuje najpopularniejsze platformy oraz najważniejsze konsekwencje, jakie fenomen Internetu społecznościowego rodzi dla komunikacji marek i korporacji. W części drugiej uczestnicy mają okazję praktycznie wypróbować nową wiedzę, zapoznać się metodami monitorowania blogosfery, czy samemu sprawdzić, jak łatwe jest dziś założenie i prowadzenie bloga.

Najważniejszym elementem szkolenia jest jego część poświęcona zasadom i etyce komunikowania się w ?nowym Internecie” – transparentności , jawności, poszanowaniu prawa blogerów do prywatności i posiadania własnego, krytycznego zdania. Polskim Internetem wstrząsnęło ostatnio kilka głośnych kryzysów, dotyczących niewłaściwie poprowadzonych relacji z autorami blogów – mówi Barbara Kwiecień, General Manager Edelman Polska – Większość tego typu spraw wynika właśnie z niezrozumienia zasad, jakie rządzą dziś Internetem. Korporacje czy duże wydawnictwa przyzwyczajone są do bycia jedynie ?nadawcami”, podczas gdy kontakty z blogerem powinny przypominać bardziej dialog dwojga szanujących się partnerów. To długi i skomplikowany proces budowania relacji, z którym najlepiej poradzą sobie wyspecjalizowane agencje PR.

Działania z zakresu Digital PR są jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju agencji Edelman już od 2004 roku. W roku 2008 powstał Edelman Digital – wydzielony dział agencji, poświęcony wyłącznie komunikacji w tzw. “nowych mediach”.

Działania związane z Internetem społecznościowym stanowią nieodłączny element ofert Edelman Polska już od roku 2006 – stały się elementem kampanii prowadzonych m.in dla marek Coca-Cola, HP, Coca-Cola Zero czy FujiFilm.

Edelman Inc. jest największą niezależną, sieciową agencją public relations na świecie. W czerwcu 2005 roku firma otworzyła swoje biuro w Warszawie. Tym samym, Polska jest pierwszym z dziesięciu państw, nowych członków Unii Europejskiej, w której Edelman ma własne biuro. Edelman Polska zatrudnia 25 konsultantów specjalizujących się w PR korporacyjnym, PR konsumenckim i Healthcare PR. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży farmaceutycznej, energetycznej, motoryzacyjnej, nowych technologii i dóbr szybkozbywalnych.

Edelman Digital – międzynarodowy zespół pod kierownictwem Ricka Murray’a (President) oraz Davida Dunne’a (Chief Operating Officer), liczy 120 specjalistów. Kontynuuje i rozwija działania z zakresu komunikacji elektronicznej oraz komórkowej, które do roku 2007 były prowadzone przez firmy Edelman Interactive Solutions, me2revolution oraz Edelman Mobile.

http://media.edelman.pl/pl/pr/121812/dlaczego-warto-szanowac-blogerow-edelman-polska-szkoli-z-zakresu-digital-pr

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy