Z jakimi problemami boryka się branża dźwigowa? I jaki jest kierunek jej rozwoju?
Proaktywność, interaktywność, odwaga – tak w skrócie można podsumować komunikację sieci Biedronka na przestrzeni ostatnich miesięcy, które były wyjątkowym czasem zarówno dla rynku detalicznego, jak i mediów na całym ś
Polskie firmy podbijają zagraniczne rynki, oferując wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie. Polscy przedsiębiorcy są kreatywni i oferują ciekawe, innowacyjne rozwiązania, dlatego też oferowane przez nich produkty i usłu
Firmy z najsilniejszych gospodarczo województw ponoszą, jak również same generują większe koszty sprzedaży niż przed rokiem.
Jesteśmy w końcówce trzeciej fazy kryzysu wywołanego przez koronawirusa, gdy – przy pełnych burzach wewnętrznych – firmy powoli są zmuszone do komunikowania swoich problemów na zewnątrz. To teraz ważyć się będą losy w
UNIDO – Organizacja Narodów Zjednoczonych do spraw Rozwoju Przemysłowego opublikowała raport o wpływie epidemii COVID-19 na światową gospodarkę.
FM Logistic rozwija współpracę z ekspertami od opakowań i liderami nowych technologii. Celem jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów którzy chcą interakcji i więcej zabawy podczas zakupów w sklepie. Wraz z rozwojem ry
Majówka, czyli… wielkie, tradycyjne grillowanie! W tym roku najlepiej postawić na aromatyczne mięsa, nietypowe szaszłyki i wiosenne sałatki. Oto pomysły Piotra Murawskiego, szefa kuchni Knorr, na pysznego majówkowego grilla!
Materiał na temat nowych nagród przyznanych firmie Budvar Centrum
Społeczna odpowiedzialność biznesu już dawno przestała być tylko modnym sloganem odmienianym przez możliwe przypadki w środowisku managerów czy ekspertów.