Data publikacji: 2015-02-24, 06:40
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Outlety Neinvera chcą przyciągnąć klientów nowymi na polskim rynku markami modowymi. Firma liczy na 10-proc. wzrost sprzedaży w 2015 roku
Kategoria: INWESTOR,
Hiszpańska firma Neinver spodziewa się w tym roku wzrostu sprzedaży o 10 proc. Ubiegły rok był dotychczas najlepszym dla należącej do Neinvera polskiej sieci outletów Factory. Łącznie sprzedaż wzrosła w nich o 20 proc. przy jednoczesnym 10-proc. wzroście odwiedzalności. Spółka liczy na to, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy i zapowiada, że w jej centrach zadebiutują nowe na polskim rynku marki.
Hiszpańska firma Neinver spodziewa się w tym roku wzrostu sprzedaży o 10 proc. Ubiegły rok był dotychczas najlepszym dla należącej do Neinvera polskiej sieci outletów Factory. Łącznie sprzedaż wzrosła w nich o 20 proc. przy jednoczesnym 10-proc. wzroście odwiedzalności. Spółka liczy na to, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy i zapowiada, że w jej centrach zadebiutują nowe na polskim rynku marki.
– Spodziewamy się, że w 2015 roku odnotujemy kolejny wzrost zarówno sprzedaży, jak i liczby odwiedzających nas klientów – mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor Monika Olejnik-Okuniewska, senior marketing & PR manager Neinver Polska. – Wzrosty zawdzięczamy naszym klientom, którzy coraz bardziej doceniają i coraz częściej wybierają Factory. Wszystko za sprawą nowego trendu – smart shoppingu, w którym chodzi o rozsądne kupowanie.
Łącznie sklepy w centrach Factory odwiedziło w zeszłym roku 13 mln klientów, o milion więcej niż w 2013 roku. Sieć Factory to w tej chwili 84 tys. mkw. powierzchni handlowej w 5 centrach w 4 najważniejszych miastach. Neinver oczekuje w 2015 roku 5-proc. wzrostu odwiedzalności i 10-proc. wzrostu sprzedaży w centrach Factory. Zakłada, że w tym roku najbardziej dynamicznie będą się rozwijać najnowsze i tym samym największe obiekty: Factory w Krakowie, które działa od 2011 roku, świeżo zmodernizowane Factory w Warszawie-Ursusie oraz Factory Warszawa Annopol.
– Sukces sieci Factory bierze się przede wszystkim z unikalnego konceptu, który na polskim rynku jest obecny już 12 lat – ocenia Monika Olejnik-Okuniewska. – W tej chwili jest łącznie 5 centrów w największych miastach w Polsce. Każde z nich ma kilkanaście tysięcy metrów kwadratowych powierzchni handlowej, czyli mniej niż w regularnych galeriach handlowych. Sukces ten bierze się z tego, że mamy bardzo dobry zestaw marek, przede wszystkim modowych, tych najpopularniejszych w Polsce i za granicą.
Model sprzedaży outletowej, jakie stosuje w swych centrach Neinver, opiera się na znaczących obniżkach cen produktów, głównie ubrań znanych marek. Jak tłumaczy senior marketing & PR manager Neinver Polska, klienci robią dużo większe zakupy, kiedy mogą kupować w cenach obniżonych o od 30 do 70 proc. Takie zaś oferowane są w outletach Factory przez cały rok.
– Średnio nasi klienci wydają od kilkudziesięciu do kilkuset złotych, wszystko zależy od sezonu. Oczywiście najwięcej klienci wydają w momencie, kiedy wprowadzone są nowe kolekcje i wtedy, kiedy ludzie naturalnie chodzą na zakupy kupować sobie nowe rzeczy, czyli wiosną, latem, jesienią i zimą. Duży wzrost średniego paragonu notujemy również w trakcie rozsprzedaży, czyli w czasie, kiedy nasze ceny spadają nawet o 80 proc.
Neinver podkreśla, że cały czas szuka nowych oferty dla klientów. Obecnie negocjuje kilkanaście nowych kontraktów z nowymi markami, zapowiada premiery na polskim rynku outletowym przede wszystkim w sektorze mody oraz odzieży sportowej.
– Widzimy, że nasi klienci bardzo lubią wracać do naszych centrów – ocenia Monika Olejnik-Okuniewska z Neinver Polska. – Jeszcze kilka lat temu przyjeżdżali do nas średnio 3 czy 4 razy w roku. Liczba wizyt w naszych centrach jednak z roku na rok rośnie i spodziewamy się, że ten trend będzie kontynuowany. Mamy nadzieję, że ludzie coraz częściej będą wybierali centra outletowe, że zamiast na zakupy do centrum handlowego przyjadą do nas.
źródło: Biuro Prasowe Inwestor.newseria.pl
Załączniki:
Hashtagi: #INWESTOR #
Neinver, Factory, outlety, sprzedaż, odwiedzalność, marki, debiuty, prognoza, wyniki, ceny, obniżki, promocje