Biznes chmura Energa 365 energia elektryczna pakiet office

Łączone usługi rosną w siłę. 50 tys. klientów skorzystało z oferty Energi i Microsoft na dostawę energii i pakietu usług Office 365

Data publikacji: 2016-04-18, 06:50
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łączone usługi rosną w siłę. 50 tys. klientów skorzystało z oferty Energi i Microsoft na dostawę energii i pakietu usług Office 365
Kategoria: BIZNES,

Konsumenci coraz częściej decydują się na ofertę łączonych usług różnych dostawców. Na rynku jest coraz więcej propozycji sprzedaży pakietów energii i gazu czy usług telekomunikacyjnych i energii. Konsumenci wiedzą, że w ten sposób mogą ograniczyć rachunki i dostosować ofertę do swoich potrzeb. Z pierwszej na polskim rynku połączonej usługi technologicznej i energetycznej Energi i Microsoft na dostawę energii oraz pakietu Office 365 skorzystało w ciągu roku 50 tys. klientów.

Łączone usługi rosną w siłę. 50 tys. klientów skorzystało z oferty Energi i Microsoft na dostawę energii i pakietu usług Office 365 BIZNES, ,energia elektryczna, pakiet office, chmura, Energa 365 - Konsumenci coraz częściej decydują się na ofertę łączonych usług różnych dostawców. Na rynku jest coraz więcej propozycji sprzedaży pakietów energii i gazu czy usług telekomunikacyjnych i energii. Konsumenci wiedzą, że w ten sposób mogą ograniczyć rachunki i dostosować ofertę do swoich potrzeb. Z pierwszej na polskim rynku połączonej usługi technologicznej i energetycznej Energi i Microsoft na dostawę energii oraz pakietu Office 365 skorzystało w ciągu roku 50 tys. klientów.

Konsumenci coraz częściej decydują się na ofertę łączonych usług różnych dostawców. Na rynku jest coraz więcej propozycji sprzedaży pakietów energii i gazu czy usług telekomunikacyjnych i energii. Konsumenci wiedzą, że w ten sposób mogą ograniczyć rachunki i dostosować ofertę do swoich potrzeb. Z pierwszej na polskim rynku połączonej usługi technologicznej i energetycznej Energi i Microsoft na dostawę energii oraz pakietu Office 365 skorzystało w ciągu roku 50 tys. klientów.

– Połączenie sprzedaży oprogramowania z dostawą energii na początku wyglądało dosyć egzotycznie – przyznaje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Dariusz Piotrowski, członek zarządu w polskim oddziale Microsoft. – Najważniejsza jest jednak odpowiedź rynku, a w tym wypadku odpowiedź konsumentów była fantastyczna. Nie przewidywaliśmy takiego zainteresowania klientów Energi takim pakietem. Teraz stali się oni naszymi wspólnymi klientami, o których dbamy w tej chwili wspólnie. Decyzja o stworzeniu tej unikatowej oferty była szybka i prosta. Będziemy ją rozwijać również w innych sektorach branży.

Usługa Energa 365 polega na dostawie energii z trzyletnią gwarancją niezmienności ceny oraz możliwością zakupu pakietu Office 365 na rok w cenie 1 zł. Jak podkreślają pomysłodawcy projektu, pozwala on m.in. propagować wśród użytkowników korzystanie z legalnego oprogramowania. Licencja umożliwia dostęp do oprogramowania Microsoft na pięciu urządzeniach, dzięki czemu jednocześnie można z niego korzystać na komputerze domowym, smartfonie i tablecie. Daje też dostęp do 1 terabajta przestrzeni na dysku w chmurze.

– Microsoft to firma innowacyjna, a energetyka aktualnie wchodzi w sferę innowacji. Chcieliśmy więc wykorzystać markę Microsoft, by kojarzyła się z innowacyjnością w Enerdze – tłumaczy Dariusz Kaśków, prezes Grupy Energa. – Ponad 50 tysięcy klientów skorzystało z łączonej oferty obu tych produktów, czyli Office z energią. Połączenie dało bardzo duży efekt.

Energa wprowadza również projekt inteligentnego pomiaru energii w domu za pomocą oprogramowania pod nazwą LivingLab. Na razie ten innowacyjny program testowany jest w 300 gospodarstwach domowych w Gdyni. Mieszkańcy uczą się, jak zarządzać energią elektryczną, bezpłatnie testując nowoczesne narzędzia i usługi.

Choć połączenie usług technologicznych i energetycznych było pierwszym na polskim rynku, wpisuje się w coraz częściej występujące zjawisko łączenia usług z różnych dziedzin we wspólne pakiety. Prezes Energi podkreśla elastyczność takich ofert. Dodaje, że klient może utworzyć usługę dopasowaną do jego indywidualnych potrzeb.

– Usługa online polega na tym, że konsument sam ustawia sobie najlepszą ofertę, jaka mu odpowiada w danej chwili. To daje miarodajne i znaczne przełożenie na biznes, bo klient kreuje produkt najlepszy dla siebie – przekonuje Kaśków.

Microsoft zaznacza, że dostrzega dalsze możliwości rozwoju współpracy z Energą. Dariusz Piotrowski dodaje, że firma przygotowuje się również do współpracy z innymi sektorami, takimi jak telekomunikacja, banki i ubezpieczyciele czy branża przemysłowa. 

– Konsumenci oczekują nowego rodzaju usług łączących różne rozwiązania – mówi Dariusz Piotrowski. – To jest wyznacznik współpracy z firmami w odmiennych branżach oraz element testowania rynku. Wiemy i widzimy po współpracy z Energą, że odpowiedź rynku była pozytywna i dała nam jasny sygnał, że to usługa, a nie oddzielne produkty, jest tym, czego oczekuje konsument.

Oferta gdańskiej Energi i polskiego oddziału Microsoft jest dostępna na rynku od jesieni 2014 roku. Usługa ta została nagrodzona w konkursie „Liderzy Świata Energii” podczas XXIII Konferencji Energetycznej EuroPOWER. 

źródło: Biuro Prasowe Inwestor.newseria.pl
Załączniki:
Łączone usługi rosną w siłę. 50 tys. klientów skorzystało z oferty Energi i Microsoft na dostawę energii i pakietu usług Office 365 BIZNES, ,energia elektryczna, pakiet office, chmura, Energa 365 - Konsumenci coraz częściej decydują się na ofertę łączonych usług różnych dostawców. Na rynku jest coraz więcej propozycji sprzedaży pakietów energii i gazu czy usług telekomunikacyjnych i energii. Konsumenci wiedzą, że w ten sposób mogą ograniczyć rachunki i dostosować ofertę do swoich potrzeb. Z pierwszej na polskim rynku połączonej usługi technologicznej i energetycznej Energi i Microsoft na dostawę energii oraz pakietu Office 365 skorzystało w ciągu roku 50 tys. klientów.
Hashtagi: #BIZNES #

energia elektryczna, pakiet office, chmura, Energa 365

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Gospodarka