Biznes

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic: zwolnienie z opłaty licencyjnej

W odpowiedzi na potrzeby branży, która coraz mocniej odczuwa skutki kryzysu gospodarczego, IAB Polska umożliwia firmom przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic bez ponoszenia kosztu opłaty

Data publikacji: 2020-11-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic: zwolnienie z opłaty licencyjnej
Kategoria: BIZNES,

W odpowiedzi na potrzeby branży, która coraz mocniej odczuwa skutki kryzysu gospodarczego, IAB Polska umożliwia firmom przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic bez ponoszenia kosztu opłaty licencyjnej.

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic: zwolnienie z opłaty licencyjnej BIZNES,  - W odpowiedzi na potrzeby branży, która coraz mocniej odczuwa skutki kryzysu gospodarczego, IAB Polska umożliwia firmom przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic bez ponoszenia kosztu opłaty licencyjnej.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic: zwolnienie z opłaty licencyjnej BIZNES,  - W odpowiedzi na potrzeby branży, która coraz mocniej odczuwa skutki kryzysu gospodarczego, IAB Polska umożliwia firmom przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic bez ponoszenia kosztu opłaty licencyjnej.
Hashtagi: #BIZNES #

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy