Kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego wyznaczają trendy

Aż 3 prestiżowe nagrody otrzymały ostatnio kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego. Jest to kolejne potwierdzenie, ze kampanie banku zaliczane są do najlepszych produkcji reklamowych w kraju.

Bank otrzymał nagrody za kampanie E-lementarza Internetu, Konta Direct i kredytu hipotecznego. Różne produkty, różne gremia przyznające nagrody. To oznacza, ze nasze kampanie niezmiennie trzymają wysoki poziom. Oczywiście chcemy wyznaczać nowe trendy w reklamie, innowacyjność i oryginalne podejście do komunikacji są podstawą naszych działań. Jednak zawsze najcenniejsze są dla nas pozytywne oceny naszych Klientów ? powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego. Nagrody to wynik udanej współpracy zespołu marketingu banku, agencji kreatywnej BRAIN oraz domu mediowego PanMediaWestern.

W 10 edycji konkursu Media Trendy, który jest organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, ING Bank Śląski otrzymał dwie nagrody w kategoriach:

* Innowacyjne planowanie mediów drukowanych za kampanię ?E-lementarz Internetu?
* Innowacyjna strategia zintegrowana za kampanię ?Nowocześni mają lepiej ? Konto ING Direct.

Media Trendy wyróżniają kampanie, w których wyzwania marketingowe zostały zorganizowane w niestandardowy sposób, premiując innowacyjne podejście do planowania i zakupu mediów.

Kolejną nagrodę ING Bank Śląski otrzymał w Polskim Konkursie Reklamy, organizowanym przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Bank został nagrodzony ?Kryształowym Łomem? w kategorii ?Łamanie stereotypów w reklamie? za kampanię promującą kredyt hipoteczny (?Dziecko?). Wyróżnienie wręczyła Elżbieta Radziszewska, Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania.

http://media.ingbank.pl/pr/161573/kampanie-reklamowe-ing-banku-slaskiego-wyznaczaja-trendy

hastagi na stronie:

#biuro maklerskie ING

Related posts

Top